Copiii cu trisomii recomanda: Ginko Biloba si ulei de cocos

I personally do not fancy neurotonic medication, even if it as been proved helpful in some cases. It is a custom in Romania for neurologists to prescribe medication that would stimulate the brain, but we didn’t try it with Cati.

I would rather attempt the natural approach, if I were to choose one. I had previously heard about the benefits of Ginko Biloba on Down syndrome children, and I wanted to give it a try with Cati, yet I was always postponing it.

Summer

Summer

So, when I heard Abir , Summer’s mom, talking about Ginko Biloba and coconut oil added to her daughter’s diet with amazing results, I was more than willing to try it with Cati, too. Summer is a beautiful little girl, with the same diagnosis as Cati- full trisomy 13.

„Summer, our daughter FT13 had never babbled or smiled for us before, and she always seemed unaware of us. About a month plus ago I started Summer on Ginkgo Biloba, and within a week she started the babble with huge big smiles, and much more aware of us around her.”

I added Ginko Biloba tea to Cati’s diet only this week, so I couldn’t tell you first hand about the benefits, but we started her on coconut oil about 3 weeks ago, and our happy, alert and hard working Cati seems to be happier and more alert, learns better and pays more attention and babbles more (which is a new thing with her, she was always so silent). With Cati’s poor diet, the addition of coconut oil couldn’t have been anything but beneficial, but what convinced me to do it was this video:

Here is another video on coconut oil and Alzheimer’s, and a very informative article about coconut oil and recipes.

Eu personal nu agreez medicatia neurotonica, chiar daca s-a dovedit a fi eficace in unele cazuri. Este un obicei al neurologilor din Romania sa prescrie neuro-stimulatoare, ne-au fost oferite si noua, insa nu le-am incercat pe Cati. Daca ar fi sa aleg, as opta mai degraba pentru suplimentele naturale. Citisem despre protocolul de medicatie pentru copiii cu Sindrom Down, care incepea cu doze destul de mari de Ginko Biloba, si mi-as fi dorit sa incerc cu Cati. Cu toate acestea, abia saptamana trecuta am inceput sa ii dau ceai de Ginko Biloba, deci prea multe despre beneficiile pe termen lung nu va pot spune.

Cand Abir, mama unei fetite foarte frumoase cu T13, a povestit despre rezultatele pe care le-a vazut dupa ce a introdus in alimentatia lui Summer Ginko Biloba si ulei de cocos, am decis ca pot face si eu asta pentru fetita mea.

Summer, fiica noastra cu T13 plina, nu gangurise niciodata si nu ne zambea direct, parand ca nu e constienta de prezenta noastra. Cu aproape o luna in urma am inceput sa ii dau lui Summer Ginko Biloba, si in mai putin de o saptamana a inceput sa gangureasca si sa ne zambeasca larg, mult mai prezenta si mai constienta ca suntem in jurul ei.

De cand am inceput si noi uleiul de cocos (pe care i-l pun in lapte, cate o mini-lingurita, ca de bebelus, de 2-3 ori pe zi), Cati este si mai alerta, iar schimbarea majora mi se pare mie cea care tine de vocalizare- gangureste mai mult, scoate sunete noi, daca si-ar coordona miscarile gurii cu sunetele ar putea spune „ma-ma”.

Aveti mai sus doua video-uri despre efectul uleiului de cocos in boala Alzheimer, care pe mine m-au convins sa il incerc cu Cati.

Noi il folosim pe acesta: Ulei de cocos (cu acest link puteti vedea si uleiul pe care il folosim noi, fabricat in Germania, si magazinul on line de unde l-am comandat eu).

9 gânduri despre „Copiii cu trisomii recomanda: Ginko Biloba si ulei de cocos

  1. Pingback: Primul “ma-ma” | Caiet pentru casa mea

  2. BUNA.MA BUCUR TARE DE REZULTATELE VOASTRE CU ULEIUL DE COCOS,DAR TE ROG DIN ROMANIA AI IDEE CARE ESTE OK?DACA AI VREUN PONT DE UNDE SA IL IAU TE ROG SA IMI SPUI CA VREAU SA INCERC CU EDI,INSA NU ORICE ULEI.VA IMBRATISAM!

    • Daca dai pe link-ul de la sfarsitul articolului, acolo unde scrie Ulei de cocos, ai sa vezi si marca produsului (fabricat in Germania) si magazinul on line de unde l-am comandat eu. Mult succes!

  3. MAI AM INTREBARI…CEAIUL DE GINKO BILOBA DE UNDE IL IEI?E UNUL SPECIAL SI CUM IL PREPARI PT COPII?ADICA INCE CANTITATE?SI CE CANTITATE DE ULEI DE COCOS II DAI?O LINGURITA DE DESERT SAU DIN ACEEA DE BEBE MIC?MULTUMESC

    • Anca, ceai nu i-am dat decat o data, comandat tot de pe siteul acela. Rita ii da Mariei, poti sa o intrebi pe ea. Iar ulei de cocos ii dau cam jumatate de lingurita de 2 ori pe zi, dar ai putea sa ii dai si o lingurita. Urmareste cateva zile sa nu aiba efecte secundare, creste cantitatea treptat, si va fi ok 🙂 Mult succes!

  4. Pingback: Cadouri personalizate | Caiet pentru casa mea

  5. Pingback: Summer bucket list | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un comentariu