Caiet pentru casa mea

Cati e o profesoara extraordinara- ea ma scoleste in moduri in care n-am crezut ca poate fi invatat cineva (sau cel putin nu eu), ma poarta pe carari putin pasite si imi spune povesti tulburatoare, prin simpla ei prezenta in viata mea. De cand a intrat Cati in familia noastra, am intrat si noi intr-o lume intensa- unde micile bucurii sunt traite cu profunzime, marile tragedii se rasucesc pentru a crea ceva minunat.

Gratie Ecaterinei au intrat in viata noastra (off si on line) oameni deosebiti- si stiu ca asta v-am mai spus in repetate randuri (de fiecare data cand numar sirul lung de binecuvantari pe care fetita noastra le-a adus cu sine), insa astazi vreau sa va povestesc despre un caz particular- familia Holihen.

In septembrie 2005 s-a nascut a patra fetita a familei Holihen, Gemma. Despre Gemma parintii au aflat inca din timpul sarcinii ca avea trisomie…

Vezi articol original 675 de cuvinte mai mult

2 thoughts on “

  1. In tot acest timp am trimis mai multe mesaje la care nu mi-ai raspuns .Ceva s-a intamplat cu calculatorul meu si nu am reusit sa recuperez adresa ta de mail corecta probabil .Te rog nu fi suparata pe mine ,poti sa-mi lasi mesas
    pe adresa de mail pe care ti-am scris acum .Celelate nu le mai folosesc .Multi pupici pt pitici .Nico

Lasă un răspuns

