Faceti cunostinta cu Phillip- Trisomie 9 in mozaic

Saptamana trecuta primeam pe Facebook un mesaj care m-a surprins.

Imi scria Gabi, mama lui Phillip- „Si eu sunt romanca si am un baietel de 5 ani cu trisomie 9 in mozaic”. Ne-am gasit in randurile unor grupuri de suport pentru trisomii rare, pe Facebook. Gabi si-a dat seama ca sunt din Romania datorita numelui meu cu rezonanta specifica. Ei locuiesc de mai bine de 20 de ani in Statele Unite ale Americii, dar de cand a intrat Philip in viata lor, se gandesc foarte des la copiii cu trisomii rare din Romania.

Phillip este un baietel foarte special. Nu sunt multi ca el pe lume. Trisomia 9 (3 cromozomi 9 in loc de 2) este mult mai rara decat 13 sau 18, iar prognosticul la fel de sumbru. Insa oamenii nu dicteaza viata si moartea, si iata ca Phillip a implinit deja 5 ani:

Cu mama lui Phillip m-am imprietenit si ea ne va povesti mai multe despre el in curand. Este o poveste plina de speranta si de incredere, care merita citita si care sper ca va ajuta si alti parinti ce se confrunta cu acest diagnostic.

Mai multe despre trisomia 9 puteti citi aici si aici.

Way to go, Phillip!

2 thoughts on “Faceti cunostinta cu Phillip- Trisomie 9 in mozaic

Lasă un răspuns

