De citit

La pagina 66 puteti citi o poveste extraordinar de frumos spusa, povestea nasterii Angelei. Angela are trisomie 13 plina si are aproape 8 ani.

Aici este un excelent articol care incearca sa schimbe mentalitatea lumii medicale vis-a-vis de copiii cu T13 si T18. Ei sunt copii, nu diagnostice, nu legume, nu cazuri fara speranta. Sunt compatibili cu bucuria, cu viata, cu dragostea.

Aici un studiu privitor la impactul acestor copii asupra famiiliior lor- concluzia a fost ca ei imbogatesc viata celor din jur si o schimba in bine, in cele mai multe cazuri.

Pe a noastra, in mod sigur, Cati a schimbat-o in bine. Datorita ei am crescut, am invatat, ne-am dilatat sufleteste, am inaintat chiar si atunci cand a fost greu de mers inainte, am iubit mai mult si am dat mai mult. Prin Cati am intalnit oameni minunati, ne-am facut noi prieteni buni si am deschis noi usi de cunoastere.

Cati, sper ca vom mai merge impreuna, o buna bucata de pamant, o buna bucata de cer, o buna bucata de luna…

9 thoughts on “De citit

  1. Of, cat de frumos, cat de emotionant, Raluca! Nu am in acest moment alte cuvinte, pot doar sa spun ca mie experienta cunoasterii Catiushei mi-a facut mult bine, chiar daca nu sunt parte din familia ei. O imbratisam cu drag si mult dor!
    Multa sanatate tuturor copilasilor!

  2. Raluca,sa dea Domnul sa ți se împlinească toate dorințele.Cati e o minune de copil.Si e o norocoasa ca are parte de cei mai buni părinți și cel mai drăgălaș frățior. Sănătate multa tuturor!

  3. eu iti doresc multa sanatate cati si sunt sigura ca daca ai ajuns pana aici te vei descurca.ma bucur enorm ca sunt copii salvati de aceasta boala.din pacate bebele meu nu a reusit dar sunt sigura cava ajuta pe voi pe toti cei care sunteti cu probleme.te imbratisez cu drag si felicitari parintilor ca au fost puternici.poate ne mai auzim inca odata spun;ma simt fericita ca ti AI REUSIT

Lasă un răspuns

