O jucarie utila

De curand i-am cumparat lui Cati un centru de activitati marca Playschool. Este o jucarie second hand pe care am dat in jur de 30 de lei. Singurul lucru de care imi pare rau este ca nu am luat-o mai devreme (desi mai invarteam in jurul ei de ceva vreme):

Acest trapez poate fi lovit cu picioarele, producand sunete- se foloseste cu copilul culcat pe spate. Pentru Cati deja aceasta optiune poate fi folosita mai putin, fiindca ea este foarte mobila si se invarte in tarc in toate directiile (trebuie sa avem mare grija sa nu se raneasca in laturile albastre ale centrului).

In schimb, cand o punem in fundulet, cele doua pasari suspendate sunt chiar la nivelul ei, iar cand le atinge si e misca se aud sunete si incep sa lumineze cele trei butoane colorate de sus. Acest lucru o invata pe Cati relatia cauza efect, si o stimuleaza sa isi sustina capul sus.

Eu una recomand din toata inima acest tip de jucarie, incepand chiar de la 3 luni.  

Spor la joaca!

One thought on “O jucarie utila

  1. Pingback: Improvizatii pentru bebelus « Caiet pentru casa mea

Lasă un răspuns

