Fizioterapia de acasa

Promiteam sa va povestesc despre lucrurile pe care le-am gasit utile pentru evolutia Catiei.

Unul pe care l-am folosit foarte mult, atat pentru exercitii ( care ajuta la fortifierea muschilor spatelui si gatului, dar si la dezvoltarea aparatului vestibular) cat si pentru calmarea durerilor de burtica- a fost mingea fitball– am inceput cu una mica, dar vom trece la una cu diametrul de 65 cm, pentru ca pe ea Cati poate face rostogoliri complete- puteti incerca, cu ajutorul kinetoterapeutului, dupa acest model:

Mi-am dorit tare mult sa ii iau la Cati un cadou mai deosebit cu ocazia implinirii a 6 luni de viata- si am oscilat intre o salteluta cu jucarii suspendate (la care am renuntat pentru ca este usor sa improvizez aceasta activitate), un centru de activitati (este prea mica pentru el si va trece mult pana il va putea folosi) sau un fotoliu cu masuta de activitati (de asemenea, inca nu il poate folosi)- si pana la urma m-am oprit la aceasta:

Este o salteluta prevazuta cu un fel de semicerc de sprijin, care se aseaza sub pieptul bebelusului si il indeamna sa ridice capul, exersand astfel muschii spatelui si ai gatului. Cati o poate folosi inca de pe acum, si ii va fi necesara si pe viitor.

Sper sa va fie de folos!

Lasă un răspuns

