Inot pentru bebelusi

Nu mai e un mister ca se recomanda inotul pentru bebelusi, daca se poate din primele saptamani de viata. Cu atat mai mult, este o terapie excelenta pentru copilul cu nevoi speciale. In cazuri de hipotonie intareste muschii, in cazuri de rigiditate relaxeaza, ajuta la coordonare si adauga la stimularea cognitiva.

Romania nu ofera lectii sau bazine pentru bebelusi in majoritatea oraselor, si sunt oricum extrem de scumpe. Recent am dat peste asa ceva, prin recomandarea unui tatic de baietel cu Trisomie 13:

Si o puteti comanda de aici- http://www.swimava.ro/ .

Pentru copii peste 3 ani, se poate incerca asta, intr-un bazin obisnuit: http://www.amazon.com/Poolmaster-Learn-Swim-Tube-Trainer/dp/B0023NVV7I/ref=pd_sbs_sg8.

Desigur, este pe wish-list-a noastra, dar poate pentru la vara🙂 .

6 thoughts on “Inot pentru bebelusi

  1. Vrei tu musai sa astepti vara?Baietelul meu folosteste colacelul acesta de la 5 saptamani.Nu in vre-un bazin special, ci in cada de acasa.
    Eu am luat varianta mai putin scumpa de pe okazii.ro cu 30ron.
    Ne-a ajutat mult atunci.Acum il folosim strict de placere,si greu se mai da plecat bebe din cada.

      • Cada nu-mi pare mica…Initial ideea era sa gasesc un mod de a-l face sa-i sara somnul -inerent icterului super prelungit de la vremea aceea.Intram eu cu el in cada…si am bagat de seama ca ori de la caldura apei , ori de la miscarile facute , nu-l mai durea nici burtica.

        Apoi pe un forum de mamici am vazut colacul…si-am ramas ca ardeleanu’ cand vede girafa:”no, asa ceva nu se exita!”:))Absoluta si minunata idee de stimulare bebluseasca.
        Am gasit apoi o sursa, l-am comandat…a venit intr-un plic mai mare.Si a costat mai mult transportul decat obiectul.(adica 53ron la hotii de la FanCurier)Ulterior am aflat ca prin posta romana e doar 7ron.

        Revenind la cada.Puiul era obisnuit deja cu apa multa in jurul lui ,colacul aducea in plus o imensa libertate de miscare.
        Nu s-a speriat,dar nici nu a lesinat de placere.Era foarte curios si atent la ce se intampla.
        Acum a crescut,se intoarce cum vrea el, iar din trei miscari e in capatul celalat.Atinge cu picioarele fundul cazii …dar sunt la mine acasa,si nu depind de altcineva…si asta ma multumeste indeajuns.(la final il si sapunesc bine – si-am si rezolvat-o cu spalatu’).
        Dupa 20de minute de balaceala asa, mananca orice i-as pune eu in sticla si impusca un somn de 3-4 ceasuri.

        Merita sa incerci.Eventual tot asa , intri tu cu ea prima oara.

      • Multumesc mult de detalii! Eu cred ca merg pe varianta cu butoiul gonflabil, pentru ca mi-e teama sa o bag in cada in care ne spalam noi astia mari, copiii trisomici sunt predispusi Dar mergem acum la terapie la Sibiu, si cand ne intoarcem sigur o comand🙂

Lasă un răspuns

